welcome gojess!!

<3

KELS

KELS

TESTIMONI KELS

Loading...

Followers

My book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

turn me on!!

my coll

my coll by cocomeem featuring a black bag

Ener-age

Best for anti aging and younger skin

Rm200 free post

Best quality of vit c
Best quality of hyaluronic acid

Include

30 x sachet
1 x shaker

Dear women

Beauty set from kels international

1 box ener age
1 box pro biotic
1 bottle shaker

RM220 free post all over malaysia

Review pengguna pad Susen

Pad Herba SUSEN - Testimoni Pengguna


TESTIMONI 1
Pad susen nie untuk ibu perpantang saya dah pernah pakai masa bersalin anak pertama dulu. memang best. rahim cepat kecut, darah beku keluar banyak dan wangi . Sbb tu saya nak berpantang kali kedua ni pun saya cari susen gak, insyallah... terima kasih.


TESTIMONI 2
"kekawann.. Actually secara teraccident penah pakai pad susen ni..that day kta terlupa bawa spare pad. Since masa tu tgh heavy + senggugut bagai..nak tanak terpaksa tukar. So,kita pn amikla y plg kecik-just nk pakai time tu. first time pakai.rs semacam dua mcm je... 1hour after..senggugut kta y teruk td dh hilang. Amazing..tp alhamdulillah. Rs happy sgt...


TESTIMONI 3
Saya pengguna pad herba susen... Seronok bila pakai time haid. Darah yang keluar bukan merah tapi kehitaman (penuh dengan toksik lah tu...). Pusingan haid setiap bulan tepat pada masanya. Alhamdulillah.


TESTIMONI 4
Anak saudara saya berusia 18 tahun. Sebelum ni senggugut dia Tuhan saja yang tau. Kalau 1st day haid kena time sekolah memang kena ambik MC. Bila cuba pad susen..senggugut dah semakin kurang. Alhamdulillah.


TESTIMONI 5
Kawan sepejabat saya belum berkahwin berusia 29 tahun mengalami pusingan haid yang amat tidak menentu. Tapi selepas sebulan guna pad herba...bulan2 berikutnya pusingan haid dia dah jadi tetap.Memang pad susen pilihan yg tepat dan baik sekali... tak percaya boleh cuba.


TESTIMONI 6
SUSEN sanitary pads are HIGHLY recommended!!!! (sbb saya pengguna)..kalau pakai pad ni kan, abis darah sume dia tarik keluar...mmg terasa lain compare ngan mende yg biasa2 tu...bila abis dia tarik keluar, bawah perut rasa very comfortable....& time period pun jadik pendek.....bagus la tuu... lagi satu, bila time period, tak berbau..org kata, konfiden lah kalau time heavy flow tu nak berjalan2 kat khalayak...agi satu, kalau compare bau herba susen ngan brand lain, susen ni tak kuat baunya....brand lain, bau kusssssemangat....kalau pakai, org boleh tau....saya penah compare.....& also berdasarkan pengalaman kawan2..


TESTIMONI 7
Saya telah menunggu hampir lima tahun untuk mendapatkan cahaya mata. Pelbagai cara telah diusahakan termasuk berbelanja puluhan ribu ringgit di hospital pakar, tetapi masih gagal. Alhamdulillah, 3 bulan selepas mengenali SUSEN, segalanya berubah. Saya baru sahaja melahirkan seorang bayi lelaki yang begitu comel sekali. Hidup saya begitu bererti kini..


TESTIMONI 8
Saya mengalami masalah datang bulan sejak remaja lagi. Haid saya tidak teratur. Setahun hanya 2 atau 3 kali sahaja. Tetapi, semenjak diperkenalkan SUSEN oleh adik saya, masalah dalaman saya telah dapat diatasi. Kini setiap bulan saya mengalami kedatangan haid dan saya kini normal seperti wanita lain.


TESTIMONI 9
Saya nak bgtau...saya mmg dah lama amalkan tuala wanita susen ni..emm..mmg selesa pakai...kalau period byk pon tak penah bocor...saya suka bentuk dia...mmg selesa...kalau pakai rasa mcm konfiden je...saya mmg ada maslah senggugut,tp bila dh amalkan pad susen ni alhamdulillah senggugut dah kurang... kalau sape yg tak cuba lagi tu..cepat2 le cuba..mesti anda rasa perubahannya...


TESTIMONI 10
Setiap kali datang haid, saya sering menghadapi masalah pada hari pertama dangan aliran yang banyak dan kehitaman. Emosi turut terganggu dengan ketidakselesaan itu, namun sejak saya menggunakan tuala wanita SUSEN saya dapat merasakan kesannya. Tuala wanita Susen juga membuatkan saya amat selesa kerana saya sentiasa berada dalam keadaan bersih, segar dan tiada bau yang menghantui kaum wanita, walaupun semasa tidak didatangi haid. Tuala wanita SUSEN  ini juga berfungsi bagi mengetatkan rahim.Setelah merasakan  kesan positif daripada penggunaan  pantiliner dan tuala wanita SUSEN, saya tidak teragak-agak untuk memperkenalkan produk hebat ini kepada kawan-kawan sekerja. Alhamdulillah, mereka juga memberikan jawapan yang positif setelah menggunakan pantiliner dan tuala wanita SUSEN.


TESTIMONI 11
Saya mengalami masalah ketidakseimbangan hormon setelah mengambil satu kaedah merancang keluarga, yang mana kedatangan haid saya terganggu. Di samping itu, saya turut mengalami masalah keputihan yang banyak sehingga warna keputihan yang keluar berubah-ubah, dan saya berada dalam keadaan yang tidak selesa.Setelah mencuba pantiliner Susen, masalah keputihan saya telah berjaya dibantu, tiada lagi bau-bau kurang enak dan masalah kegatalan. Kesan yang amat menggembirakan saya adalah seminggu selepas itu, saya telah datang haid. Mulai deripada saat itu, kedatangan haid yang selama ini tidak teratur dan hingga sekarang saya dapat haid tiap-tiap bulan.Pantiliner dan tuala wanita Susen juga membuatkan saya amat selesa kerana saya sentiasa berada dalam keadaan bersih, segar dan tiada bau yang menghantui kaum wanita, walaupun semasa tidak didatangi haid. Herba hebat ini juga turut menguatkan dan mengetatkan rahim.


TESTIMONI 12
Saya amat kagum dengan kehebatan herba tuala wanita Susen. Sebelum ini saya mengalami masalah senggugut tetapi kini tiada lagi. Saya amat menyukai produk ini kerana saya berasa amat selesa, nyaman dan yang paling penting produk ini selamat dan telah membantu kebersihan dalaman saya. Ketulan darah yang banyak telah keluar pada haid saya yang pertama selepas menggunakan produk ini dan terus membantu masalah senggugut saya yang serius. Saya amat yakin bahawa produk ini juga telah membantu perjalanan hormon dan darah saya, yang mana sekarang saya telah disahkan 2 bulan mengandung setelah menunggu selama lebih kurang 4 tahun.


TESTIMONI 13
Saya sudah menunggu hampir 5 tahun untuk mendapatkan cahaya mata. Pelbagai cara telah diusahakan termasuk berbelanja puluhan ribu ringgit di hospital pakar, tetapi masih gagal. Alhamdulilah 3 bulan selepas mengenali SUSEN segalanya berubah. Saya baru sahaja melahirkan seorang bayi yang begitu comel sekali. Hidup saya begitu bererti kini.


TESTIMONI 14
Saya mengalami masalah datang bulan sejak remaja lagi. Haid saya tidak teratur. Setahun hanya 2 atau 3 kali sahaja. Tetapi sejak diperkenalkan SUSEN oleh adik saya, masalah dalaman saya dapat diatasi. Kini setiap bulan saya mengalami kedatangan haid dan kini saya normal seperti wanita lain.


TESTIMONI 15
Saya mengalami masalah ketidakseimbangan hormon setelah mengambil satu kaedah merancang keluarga, yang mana kedatangan haid saya terganggu. Di samping itu, saya turut mengalami masaalah keputihan yang banyak sehingga warna keputihan yang keluar berubah-ubah, dan saya berada dalam keadaan yang tidak selesa.Setelah mencuba pantiliner SUSEN, masalah keputihan saya telah berjaya dibantu, tiada lagi bau-bau kurang enak dan masalah kegatalan. Kesan yang amat menggembirakan saya adalah seminggu selepas itu, saya telah datang haid. Mulai deripada saat itu, kedatangan haid yang selama ini tidak teratur dan hingga sekarang saya dapat haid tiap-tiap bulan. Pantiliner dan tuala wanita Susen juga membuatkan saya amat selesa kerana saya sentiasa berada dalam keadaan bersih, segar dan tiada bau yang menghantui kaum wanita, walaupun semasa tidak didatangi haid. Herba hebat ini juga turut menguatkan dan mengetatkan rahim.


TESTIMONI 16
Saya amat kagum dengan kehebatan herba tuala wanita SUSEN. Sebelum ini saya mengalami masalah senggugut tetapi kini tiada lagi. Saya amat menyukai produk ini kerana saya berasa amat selesa, nyaman dan yang paling penting produk ini selamat dan telah membantu kebersihan dalaman saya. Ketulan darah yang banyak telah keluar pada haid saya yang pertama selepas menggunakan produk ini dan terus membantu masalah senggugut saya yang serius. Saya amat yakin bahawa produk ini juga telah membantu perjalanan hormon dan darah saya, yang mana sekarang saya telah disahkan 2 bulan mengandung setelah menunggu selama lebih kurang 4 tahun. Saya amat gembira dengan diri saya sekarang dan terima kasih kepada tuala wanita herba berubatSUSEN!


TESTIMONI 17
My fren yang mengalami masalah endometriosis pakai pad dan pantiliner herba ni, macam-macam lah yg keluar.. Lepas 2 bulan, dia pregnant (after 4 yrs of waiting to consive). Pad ini berfungsi mengeluarkan kotoran yg tersimpan juga memulihkan senggugut dan keputihan.Saya pun suka menggalakkan org perempuan terutamanya pakai herba pad ni sebab pad ni diperbuat dari kapas asli, kalau pad yg biasa dari kapas sintetik dan lepas 3-4 jam dah gatal-gatal dan kena tukar.

Full breast feeding

Dear mommy,

1 box spirulina
1 box glorius

Set for 1 month

RM200 FREE POST

STOKIS SETIAWANGSA

Pelanggan sekitar setiawangsa, wangsa maju, ampang dan yang berdekatan dapatkan produk kels dari PGD kawasan ini.

WARGA HULU SELANGOR, GOMBAK dan SEKITAR

300-2400W Pet blowing





product power : 220 v
product power : 300 w to 2400 w
products wind speed: 32 m/s - 52 m/s
product material: imported ABS material
product color : pink
Product features: two heat, stepless adjustable, fashion beautiful beautiful appearance, wide application scope.
Warm prompt: the long life of carbon brush, single pair carbon brush for more than 1300 hours of life, durable.

RM480



Photobucket

GLUTAX 20G SUPREME Cellular Ultra Whitening




RM280 FREE POST




• Younger and whiter
• Prevent from UV Sunligt
• Remove freckle
• With the Lipoic Acid may enhance the effectiveness of glutathione
• Removing free radicals that cause abnormal function of brain and organs
• Increase the elasticity of the skin
• Summarizing the pores of the skin which tends to enlarge
• Anti aging / anti aging
• Remove & Vanish Scars
• Reduce pigmentation resulting from sun
• Reduce fine lines and wrinkles around facial area
• Suppress the formation of acne / blemishes / pimples
• Vitamin E help vanish scar faster

Ingredients :

6 Vial Powder :-
*Glutathione 20G
*Alpha Lipoico 200mg

6 Ampoules x 5ml :-
*L'Acido Ascorbic 2000mg
*Collagen Extract 350mg

6 Ampoules x 2ml :-
*Vitamin E Supreme 500mg
*Pro-Vitamin B3 250mg
*Pro-Vitamin B5 100mg

KELS SPIRULINA PASTIL DENGAN VITAMIN C


  • Sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa,
  • Mengandungi pati spirulina yang kaya dengan pelbagai zat dan khasiat.. 
  • Diambil sebagai salah satu makanan tambahan untuk menambah selera dan tumbesaran serta membantu memberikan anak-anak dengan multivitamin dan mineral daripada Spirulina. 
  • Diperkuat dengan vitamin C (ascorbic asid) untuk mengekalkan kesihatan.
  • Nutrien yang lengkap membantu mengatasi rasa letih, mengantuk serta kurang daya tumpuan serta menjadikan anda sentiasa cergas dan bertenaga sepanjang hari.
  • Membantu meningkatkan selera makan kanak-kanak
  • Zat Besi dan Asid Folik untuk mengelakkan keletihan
  • Kaya dengan protein mudah hadam juga serat yang baik untuk penghadaman    
Ciri Fizikal :
  • Tablet kenyal yang boleh dikunyah, berwarna hijau dan berperisa epal.
 Cadangan Pengambilan :
  •  Satu hingga enam biji pastil dikunyah atau dihisap setiap hari

Photobucket

Ener-Age





RM200 FREE POST TO ALL OVER MALAYSIA

SOAPHIE





RM50 WITHOUT POST



Photobucket

Charcoal bamboo corset

Rm45 free post.





1) slimming body shaper, bamboo shapers
2)nature material,harmless to body 

3)size:S-M,L-XL
4)seamless



Bamboo charcoal magic body sculpting clothing is designed based on ergonomic principles, in order to protect and adjust the figure, to fix concentration of fat, and righting the spine, correct posture. 

Women's gold piont at the ratio of the growth direction and the body fat chest, waist, abdomen, buttocks, legs, you can place pressure on the vertical, horizontal, diagonal cutting three-dimensional integrated way, to give "measurements" fat a moderate uplift forces, tension and pressure in maintaining the function of regulating body temperature, while maintaining the right after the shift of fat to guide the flow, after a long period of wear (8 hours a day),

up